Tjejigt?

Har alltid tyckt att tjejer som själva tycker dom är tjocka fast dom inte är det är sjukt överdrivna.. Men nu förstår jag känslan. Vill absolut inte vara sån, men under sommaren har jag slarvat med både kost och träning.. Fy skäms va det ja! Ser stor skillnad på mig när jag står framför spegeln. Vill inte vara den personen eller se vad jag ser. Jag vill inte visa mig för nån.. Skäms för min bästa vän.. Vill bättra mig. Kosten ska bli rätt, gym 4-5 gånger i veckan + rida hästarna varje dag. Som förut. Men så säger man väll typ alltid? Det har iaf jag alltid gjort.. Sluta med godis och hey o hå. Men nu menar jag det! Vill inte vara den här personen längre. Vill se ut som jag gjorde i våras o i början av sommaren. Det är mitt mål, och det ska nås innan 2014.  






Vill ha tillbaka min kropp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback