Skor

Precis beställt ett par rosa uggs! :D Lycka! Egentligen tycker jag det är rätt fult med uggs, men samtidigt så sött och otroligt bekvämt. Dom ser ut såhär: 

Vet dess värre inte riktigt om jag gillar dom.. Lite söta och har lite svårt att hålla fingrarna i styr vad de gäller skor! Tyvärr?! 
Har redan ett par i en starkare rosa färg, köptes in förra veckan :D 
Ser ut såhär: 

Hehe.. Jag och skor asså! Har även ett par likadana i svart. 
Men nu får jag skärpa mig, spara pengar så jag kan köpa mina efterlängtade Primeboots, KÄRLEK! 

Dessa har jag fastnat för och är lugnt min favorit modell av alla Primeboots. Snygga va? 3700 kronor går dom loss på, riktigt saftigt pris men så värt det! Passar både i höst och i vår, sen tror jag det kommer ta ett bra tag innan de går ur mode. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback