Åsikt!

Bara jag som stör mig något otroligt på dämmande människor? Pratar alltid om vad andra gör och hur "dumt" det är, hur personen ser ut, beter sig, klär sig och sminkar sig? Varför kan man bara inte låta personen sköta sitt istället för att gå o störa sig på det och lägga sig i? Tycker det är så sjukt dumt. "Du tränar för mycket" eller "Du är för smal" och "Hur kan du umgås med den" "Att röka och dricka är inte bra, du faller bara för grupptrycket" osv.. Du är ingen att göra den bedömningen åt någon. Dens liv. Dens val. Dens konsekvenser. SKIT I DET! Not your business, det angår inte dig! Från och med nu, är de personer som dömmer folk ständigt inte någon jag tänker umgås med eller liknande. Trevlig, det kan jag vara! Fine. Men stå upp för den när någon går bakom dens rygg? Nej, då tänker jag skita i det fullständigt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback